lørdag 4. august 2007

Tørst på livet?

Hadde jeg ikke vært velsignet med en solid dose galgenhumor hadde det gått ganske galt med meg, tror jeg. For hvor patetisk er det å ikke klare å gå 150 meter opp til kiosken for å kjøpe aviser. Og hvor sær er du når du skal ta deg så i helvete på å ha de avisene at du faktisk ringer etter en taxi for å kjøre deg opp og ned.

VG og Dagbladet kostet meg i dag 130 kroner. Det var de ikke verdt.

Komme hjem, segne om i soffisen, gripe til fjernkontrollen for å ha noe som overdøver kaoset inni hodet ditt, og det som slår i mot deg er Imsdal-reklamen. Du vet disse unge menneskene så fulle av pepp og pågangsmot som skal løpe med okser i Pamplona, svømme med delfiner over den Engelske kanal fram og tilbake, og jeg vet ikke hva.
Pfft, been there, done that, bought the t-shirt.

Tørst på livet? Jaggu... Energisvikt. Strö lite socker på mej

Etiketter:

2 Kommentarer:

Klokken 12. desember 2007 kl. 07:29 , Blogger Lothiane sa ...

Jeg liker galgenhumoren din. :) Samtidig er det jævlig vondt å lese hvordan du har det. De avisene er neppe verdt 130,- nei, men handler det ikke om å ville holde fast på "normale" ting? Å kjøpe aviser er jo en selvfølge for de fleste... og var det for deg og meg også tidligere.

Imsdal-reklamen gjør meg kvalm og sliten. :(

 
Klokken 12. desember 2007 kl. 08:14 , Blogger Rockette sa ...

Det VAR dyre aviser - men i det minste hentet jeg dem selv. Priceless:-)

Æsj@Imsdal-reklamen

 

Legg inn en kommentar

Abonner på Legg inn kommentarer [Atom]

<< Startsiden